23 Aralık 2011 Cuma

Renkli Fırın Mutluluğu : )

Cumaları zaten çok severim ama bu sabah gelen kargo ile bu Cuma sabahını çok daha bi sevdim. 
RenkliFirin kurabiyeleri için çok çooook şey yazılabilir. Kısaca hem görsel bir şölen hemde ağzınız, mideniz çoook çok mutlu oluyor. Ankara da yaşamama rağmen Devrim yani RenkliFirin sahibi beni bu muhteşem lezzetten mahrum bırakmadı ve bir kutu dolusu kurabiye yolladı : )
şu kutunun güzelliğine bakar mısınııııızzzz : )

Veeeeeeeeee kutu açılsııııııın  

Biz bu kurabiyeleri ofis arkadaşlarım ile hıımm hımm yedik,Geri kalanlar ise evimdeki salonda yerini alacak ve bu hafta ziyarete gelenlere ikram edilecek. Tabii Kıyabilirasem!!!! : (

Sevgili Devrim ben bu işi çözdüm sen bu kadar iyi ve tatlı tatlı olduğun için Kurabiyelerinde muhteşem. Hep mutlu, sağlıklı, çok eğlenceli, bol kurabiyeli günlerin olsun 

RenkliFırın gününüzün anlam ve önemine uygun bi sürüüüüüüüü kurabiyeler yapıyor : )
Daha fazla bilgi için buyrun size RenkliFirin web sitesi http://www.renklifirin.com/

3 yorum:

  1. afiyet olsun arkadaşım :)sen bunları doya doya ye istediğin zaman ben sana yine gönderirim :)iyi yıllar..

    YanıtlaSil
  2. Oohh şahane gorunuyolarrr.....zaten IG'da da bayilmistim...sana afiyet olsun ..Devrim'in de ellerine saglık...sitesini kaydedittimm:)

    YanıtlaSil
  3. Dostluğunuz daim olsun güzellik :)

    İkinizide çok seviyorum, öpüyorum :)

    YanıtlaSil