20 Aralık 2010 Pazartesi

sonunda benimde blogum oldu oleyeyeyeyye

bu sayfayı aslında hem kendim hemde tüm süslü bayanlar için yapıyorum
harika süpriz hediye konseptleri , cıncık boncuk, ev süslemesi yapıyorum foto çekiyorum ama sadece ve sadece kendi en yakınımdaki arkadaşlarım ve sadece çok sevdiğim evime gelenler görüyor
artık başka yorumlara ihtiyacım vaaaaarrrr :)))

geçmişten de bazı  arşivlerimi topalayarak en kısa zamanda yayınlayacağım

umarım biii sürü takipçim ve destekçim olur (laf aramızda sizlerden güç alarak daha yaratıcı olacağımı düşünüyorum)
Sevgiler,

8 yorum:

  1. cannişkom! ilk izleyici ben oldum. çok gururluyum:)hayırlı olsun!!!!

    YanıtlaSil
  2. oley beee ilk izleyicim yorumu ile karşınızda
    harika pasta ve kurabiyelerin ile ayrıca desteğini bekliyorum
    bu blog sensiz olmaaazzzz!!!!
    muaahhhh

    YanıtlaSil
  3. Ben de izliyorum ben deee :)) kendi blooom için mail gönderiyorum sana babeee.. hadi eğlendir, coştur biziii..

    YanıtlaSil
  4. Canım benim... Tebrik ederim... Takipçinim:))))

    YanıtlaSil
  5. Dido çok merci sizlerle varım "sanatçı konuşması gibi oldu : )"
    Blogu olmayan herkese sesleniyorum
    hadi bakalım sizden de bekliyoruz

    YanıtlaSil
  6. En favorilerime ekledim bile. Çok sıkı takip edeceğim ve katılacağım :)

    YanıtlaSil
  7. hellooo princesss yardımlarını isticem

    YanıtlaSil